Sunday, April 7, 2013

Сапунени мехури. Сладолед. Снимки. Силна музика. Лято.

Или просто какво ме прави щастлива.
Не знам вас какво ви прави щастливи, но мен ме прави всичко изброено. Плюс хора, свирещи на акустични китари. Момчета с дълги коси. <3 Моментите, когато съм сама вкъщи и без да ме интерсува за тъпите ми съседи, си усилвам музиката и ПЕЯ. Тоест, грача, гласът ми е тотален фейл и грешка на природата. Като споменах грачене - за една седмица видях четири гарвана. Обичам гарвани и не вярвам в лошата съдба, която носят.
Нощта ме прави щастлива.
Летните вечери най-много.
Ей, Мони, ако четеш това - а ти не го правиш - спомни си всяка една наша лятна вечер. Даа, разходките, разговорите и наблюдаването на звездите. Силната музика и пеенето, когато беше 21h, но на нас, разбира се, не ни пукаше. И после леженето по пейките. Не мога, шревнъ!
#drama queen here
А, не, цялото лято ме прави щастлива. Нека просто игнорираме факта, че е горещо и че мразя това горещо. Много е адорабъл да се събудиш по обяд и да си излезеш по нощница на терасата, за да се радваш на слънцето. Някой го правят и без нощници. If you know what I mean.
#pervert here
Нека игнорираме факта, че ходя на море толкова често, колкото и прасетата летят. И че ми доставя удоволствие, равно на това да гледам мъртва животинка. Мразя да ходя по морета и басейни, но нямам нищо против тях. Чувството да си навлезеш ей така в морето, когато Луната го огрява, е незаменимо. Ии да, ПРАВИЛА СЪМ ГО! И бях много радостна.
Duh, сетих се как през лятото по време на един прекрасен залез, съседчето от първия етаж правеше сапунени мехурчета срещу слънцето. Амамамама, то беше тоооолкова очарователно! Щастие, затворено в балонче. ^^
Проклинам тези моменти, когато съм твърде недосетлива да си взема фотоапарата и все нещо готино ще изскочи. И само съзнанието ми трябва да го помни. I need a machine, чрез която да си правя снимки с очите.
Това пък ми напомни, че като се опознавахме все още с едно създание с главно 'С', аз го питах дали обича фотографията и дали се занимава с нея. Meep, той отговори с 'не' - запечатва всичко в съзнанието си. Не е ли по-добре така? Защото всичко на камерите ни все някога може да спре да съществува.
Прави ме щастлива как Женя ми купи сладолед. Благодарение на нея изядох първия си сладолед за тази година. И избра любимия ми, йей!
Правят ме щастлива и самотните разходки, но когато започна да говоря, че това ми е страст, ме гледат като тотален ретард. Нещо лошо да има в това да се разхождаш сам - не. Но е по-добре като не се увличаш да си говориш сам. Нищо лошо няма и в това, но не е добре за мнението на хората около теб.
ЗАЩОТО СА ХОРА, FUCK NORMALITY.
#hipster here
Бъзик, не съм хипстър.
Прави ме щастлива и шоколада, който баща ми ми носи. Нещастна съм, че свършва бързо, но не е като да не съм яла шоколад. Вчера ометох три вафли и мъничък млечен шоколад. полезно е, а и ме прави щастлива. Сега, нещо по-важно от моето щастие? НЕ.
So, ако имате да казвате нещо за безпощадната към шоколадите госпожичка, кажете й го.
Подариха ми усмивка. :3
А да, по повод сапунените мехури - из тези дни няколко пъти направих големи, пълни със щастие, мехури. Ама главата ми можеше да се побере вътре три пъти! Явно Женя е права, че имам малка глава.
Обичам да хрупам лешници и орехи.
Харесва ми как за тази седмица съм изпила поне петнадесет чаши чай. И това ме прави щастлива. Но напоследък ги пия без захар. По-хубаво е.
Ии, вчера опитах кафе за пореден път. И, знаете ли, хареса ми. А не обичам кафе. После реших да направя нещо очарователно - кафе и млечен шоколад. Удивително. Опитайте.
Опитайте да бъдете щастливи. И ще стане, като бъдете себе си. Какво му е хубавото да изпаднете в някакъв рандъм сад мууд, защото нещо ви е направило такива. Усмихнете му се, напук. Fuck life.

Днес споделях мисли, които бяха несвързани и всъщност не бяха истински. Оо да, как този блог щял да бъде причина за нечия усмивка, защото съм надарена с писателски талант. -начесва си егото, щото YOLO-
И хората ще скандират 'MISH FOR PRESIDENT' и ще правят постери. Понякога съм толкова ауисъм, че не се трая. :3

' I'm livin' on such sweet nothing!' - sorry, dudes, Florence Welch said it.

http://www.youtube.com/watch?v=17ozSeGw-fY

Не е трудно да ме направите щастлива. Просто ми кажете нещо мило.
Аз раздавам усмивки. И заключвам щастие в сапунени мехури.
Моля, някой да ми подари течност и от онези пръчки с кръгъл отвор, за да си правя сапунени мехури.
#shitty обяснение here

2 comments:

  1. Михи...отдавна вече не се събираме заедно, но се радвам от факта, че си си все същата както преди! Не се променяй...бъди себе си! Такава те обичам най-много!
    А...също така миналата вечер те сънувах ...аз ти задавах някакви въпроси (които за мен бяха много важни..на живот и смърт),а ти както винаги четеше една книга ;D и леко игнорираше ...хахах
    Казах това, което имах да казвам..вече ми е по-леко!^^
    Продължавай в същия дух..
    ~~~твоя вярна, стара приятелка: Мая^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Оо, Мая, подари ми усмивка. <3
      Много интересен сън, явно. :D
      Наскоро видях МиНи, оле, имаше невероятна коса .. прати й много поздрави от мен.
      Прегръдки. ^^

      Delete